מעוניינים בהתייעצות לפני השקעה?

דירות להשקעה בחו"ל: כיצד למצוא את ההזדמנויות הטובות ביותר


דירות להשקעה בחוהשקעה בדירות בחו"ל מהווה את אחת מהאפשרות המבטיחות ביותר למשקיעים שמעוניינים להגדיל ולגוון את תמהיל ההשקעות שלהם. אולם, לפני כל השקעה בחו"ל, חשוב להכיר את השלבים החשובים בתהליך ואת ההתפתחויות בשוק הנדל"ן הבינלאומי.

 

מדוע להשקיע בדירות בחו"ל?

דירות להשקעה בחו"ל מציעות פוטנציאל רווחים גבוה יחסית לשוק ההון המקומי בישראל. בנוסף, קיים פוטנציאל כלכלי גבוה יותר ואופציות השקעה רבות יותר ברחבי העולם לעומת ההיצע בשוק המקומי. כמו כן, חשוב תמיד לגוון את סל ההשקעות בכדי להפחית סיכונים ולשפר את פוטנציאל הרווחיות.

 

שלבים בתהליך השקעה:

לפני ביצוע השקעה בחו"ל חשוב לבחור יעד עם פוטנציאל התפתחות ורווחיות. במובן זה, פולין, מציעה הזדמנויות עסקיות רבות בשל צמיחה מהירה, מדיניות מיסוי ידידותית והטבות למשקיעים זרים. לפני בחירת ההשקעה יש לבצע ניתוח מעמיק של השוק המקומי, כולל תחום הנדל"ן ודרישות השוק. בנוסף, מומלץ למצוא ליווי מקצועי ומיומן שילווה אתכם בכל שלבי ההליך.

 

בחירת הנכסים להשקעה 

בחרו להשקיע בפרויקטים המלווים בניהול מקצועי ובאיכות בנייה גבוהה על מנת שתוכלו להפיק מהנכס שלכם את התשואה הגבוהה ביותר לאורך זמן. כמו כן, חשוב לבדוק את הסכומים הנדרשים להשקעה בנכס ואת אפשרויות המימון המיטביות להשגת רווחיות מכסימלית. בנוסף, חשוב ללמוד ולהבין את מדיניות המיסוי המקומית לחישוב סיכויי התשואה מהנכס.

 

ליווי מקצועי, מיומן ואמין

הכלל החשוב ביותר, ברכישת דירות להשקעה בחו"ל, הינו למצוא גורם מקצועי, מיומן ואמין אשר ילווה אתכם בכל תהליכי האיתור והרכישה. גורם אשר ידע את חוקי המיסוי והרגולציה המשפטית המקומיים ויעמוד לרשותכם בשלבים השונים.

 

להשקיע בחוכמה

הנכם מוזמנים להכיר את אפרטיו. אשר, הינה הנציגה הרשמית והבלעדית של OKAM בישראל. מומחי החברה ילוו אתכם החל משלב איתור הנכס בהתאמה מלאה לתקציב שלכם ועד למימוש ההשקעה. למומחי החברה ניסיון ארוך שנים בליווי משקיעים והבנה מעמיקה בשוק הנדל"ן הפולני, במדיניות המיסוי המקומית ובפן המשפטי של השקעות נדל"ן על ידי משקיעים זרים. הידע והניסיון ארוך השנים של מומחי אפרטיו מבטיח לכם השקעה מיטבית בנכס מניב לאורך זמן ושקט נפשי.

whatsapp desktop
אנחנו זמינים בשבילכם
whatsapp mobile
אנחנו זמינים בשבילכם

צרו איתנו קשר